Ptysiowisko

Ptysiowisko

sobota, 27 lipca 2013

Szafa Ptysia oraz haul #7

tak jak obiecałam dziś pokażę Wam zawartość szafy Ptysia :) jako, że pracowałam w sklepie z ciuchami mam fioła na punkcie składania ubranek i dbania o porządek w Ptysio Szafie :) oto jak ona wygląda : 

Od lewej u góry : z przodu body krótki rękaw, z tyłu długi rękaw. Za Hippem i kremami na słonko z przodu rampersy do spania z tyłu pajacyki do spania pod spodem znów od lewej 2 rzędy bluzek z długim rękawem za nimi czapki i śliniaki, emolium do smarowania i kąpania oraz Oillan do smarowania, piramida bluzeczek z krótkim rękawem i za nimi 2 pudełeczka ze skarpetami :) 

Od lewej znów sztapelka z wszelkiego typu tunikami, sukienkami obok na pudełku z mini produktami krótkie spodenki obok długie spodnie a za tym wszystkim bluzy i sweterki :) na dole z tyłu zapas chusteczek i pościel z przodu rzeczy do prasowania i w pojemniku buty i rajstopki :) 


A oto dzisiejszy spacer z Babcią Ulą i Dziadkiem Krissem :) Tak oto wozili dziś mojego Ptysia :)



Sukienka : baby GAP second hand - cena : ok. 8 zł 


EDIT !! OMG zapomniałam o haul'u :) 
rzeczy są na przyszły rok bo ich ceny mnie zwaliły z nóg a na teraz już nie mogę kupować :p 

koszulki F&F 2pak cena : 13 zł
kapelusiki (one są dwustronne czyli łącznie wychodzą 4) F&F cena : 8 zł 


that's all folks ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz